måndag 26 april 2010

Helgen är över ..

för mångas del .. för min del är den här.... ledig till onsdag kl 07.00..
men hade lika gärna jobbat.... jag tycker det är så trevligt på mitt jobb ... länge sedan jag hade sååå kul och mådde så bra på jobb ... det är så underbart när nån uppskattar en och visar det..
ångrar att jag inte gjorde detta innan.. byte jobb alltså...
jag fortsätter att njuta av dagen .. nu blir det stor handling...............
innan vi skall ha lite kaffe kalas för "svärfar".
Grattis i dag världens bästa svärfar/farfar/pappa......................


2 kommentarer:

Lena sa...

Bity:n kostar 169 kr + 19 kr i porto, vad sägs om 150 kr inkl porto?

Soulsister sa...

Du har en award att hämta inne hos mig:

http://soulsistersdiary.blogspot.com/2010/04/beautiful-blogger-award.html

kram