måndag 8 februari 2010

Ikea

en Lördag kl 19.30.. de ni .. och där var folk vill jag lova..har dom inga hem???? tittar dom inte på melodifestivalen?? stor hanlade gjorde många av dom ....
Vi skulle bara köra sonen och flickvännen till Malmö Arean för att se Brolle JR show Buddy holly ..
och ser att dom har öppet på Ikea en lördag till 20,00 och vad gör vi .. klädda i mys kläder dvs jogging bestämmer vi oss för en tur inna melodifestivalen .. sagt och gjort .. en snabb visit och som vanligt inga ljus när det var det vi skulle ha...men på Ikea en lördag kl 19.30 har jag varit...

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nä hur kan man vara på Ikea en lördag 19.30 ;-)
Tycker att ljusen ofta är slut där, fast jag fick leverans av värmeljus idag, en jobbarkompis var där i söndags :-)

Sov gott och ha en bra tisdag..

Kram Mia

Hannis sa...

Troligast så tänker dom som jag...
Vid den tiden borde ingen vara där=))
Lurar mig själv med det varje gång!

Kram Hannis