lördag 20 februari 2010

Sökes...

städerska som kan städa hela mitt skitiga hus...
hu vad det är tråkigt att städa... fast det är rätt göööt när det är klart...
Det är inte det lättaste att hålla rent med 4 hundar och detta underbara väder....
Men nu är jag klar med undervåningen...pust.. lite fika och sen övervåningen..
dock inte lika mycket att fixa då barnen tar sina rum och toa...
sen blir det kaffe och förhoppningsviss en promenad men hundarna ..
dom har ju lovat sol.... hoppas dom håller vad dom lovar vädergudarna...
Palle är med Chistoffer som är och tattuerar sig i dag hos Malin ...
Ikväll blir det räkor och ost.... melodifestivalen och nanna tidigt ...
ladda batterierna för att börja jobba på måndag....

På tal om batterier..
så ring inte mig i dag jag, laddar min bärbara hemma telefon..... en liten fyrbent sak har gnagt av sladden till den stationära telefonen... och vi som sällan vet var vi har vår enda bärbara....;-)
skämt och sido... man vet att man lever....men nu sover hon på nätterna iallafall... och det är det lilla man måste glädjas åt..;-)

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Städa ja, inte så kul.. Jag drog snabbt över med dammtrasan igår men så snabbt att det var slarvigt men tror ingen märker det ;-) och gör de det kan de städa själva..

Liten buse den söta vovven, men det växer hon ju ifrån..

Ha nu en bra fortsatt lördag..

Kram Mia

Soulsister sa...

Hittar du en så kan du dirigera hem henne här så snart hon är klar hemma hos dig
kram