måndag 8 november 2010

På tur ..men äventyr..

Hem från jobb i isande kyla sova nån timme i väg med sonen som skulle fixa om sitt Eu moppe kort till ett AM kort dvs traktor kort ..
vägverket har de senaste åren legat i hamnen i Malmö.. där är ett rent helvete att köra och hitta parkering men vad gör man inte för sonen... och dit styrde jag bilen efter ha gjort en massa småärende på vägen .. men ack .. det var längesedan dom flyttade därifrån ...
Efter många samtal till transportstyrelsen som det nu mera heter så hamnade vi på Sofielund...Ett sten kast från mitt jobb som jag lämnade tidigt i morse.!!!!1 vilket hån .. han kunde tagit bussen in och jag sluppit köra dubbla turer till Malmö..
väl klara så tog vi svängen om den nya affären( gamla ikea) XXXL LUTZ ..' vilket skit!!
ut igen och till mat affären....
väl hemma så blir det ett julmagasin i soffan och en kopp latté..sprakande brasa och värmande hundar..
sen träning....
de var den måndagen .... imorgon blir det nya äventyr..


4 kommentarer:

Pixi sa...

Oh vad kul att du gillar dem,hoppas du såg länken på inlägget,Åb design,då kommer du in min konstblogg där jag har vättarna,så kolla in där så kan du välja vilken lr vilka i sidofältet isf..De kostar 130 kr med frakt.du kan höra av dej via mail om du vill beställa,kraaaaam =)

Pixi sa...

Vad roligt!! Gör du så!Du är så välkommen så !kram =)

Photo by Maria sa...

Lite utflykt för dig då ja. ;-)

Ha nu en bra natt och en fin tisdag..

Kram Mia

Soulsister sa...

Jag undviker den där stora giganten som slått upp vid oss...det var så lugnt o skönt när IKEA la ner...nu har vi samma trafik-stockning här igen :(

kram