söndag 23 augusti 2009

Vad vore livet utan blogg?

I går när vi skulle lägga oss hamnade jag som vanligt vid datorn..Kommentaren jag fick var ..
-Du och din blogg.. jag jag och mina bloggar...vad hade man gjort utan dom ..I natt när jag som vanligt inte kunde sova funderade jag just på detta... dom ger en både styrka ,energi och inte minst inspiration...tänk så fantastiskt..vilka underbara människor man möt..och vilka olika sorters bloggfunderingar det finns...och vilken glädje man kan få och ge..
många ger allt av sig själv andra det götta... vissa har det som terapi och jag , ja jag har alltid skrivit dagbok så det är nog en blandning av det mesta för mig..
Hoppas man nån gång får träffa alla dessa nyfunna vänner.. många av er känns det som om vi redan känner varandra hur bra som helst...många vet man inte ens vad dom heter eller bor men lika kul är det för det och världen är väldigt liten..vem vet vi är kanske näst gårdsgranne??
så alla ni där ute. var rädd om er och fortsätt blogga för det ger oss alla nåt...

4 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Hej !
Tack för din gulliga kommentar !
Så kul att du hittade till mig, så kunde ju jag hitta dig.
jag lägger dig på min blogglista, hoppas det är ok.
Nu skall jag kika mera på din fina blogg.
Ha det gott.
Kram Åsa

Vitt o Vältummat sa...

Så bra du skriver om bloggandet. Eftersom vi bor så nära så känns det nästan som om vi känner varandra. Vi ses kanske hos Lovisa den 27/8? Om du vill så kan jag hämta dig med mitt flygplan..;-)
Kram/Åsa

Änglarnas hus sa...

Ja det är bra roligt att blogga..man får sån inspiration..Nya ideer skapas av glimtar här och där som sätts ihop till något nytt eget..

Tufft med en stor mangel på framsidan
det gillade jag!!

Kram Sanne

Photo by Maria sa...

Kan bara säga att jag håller med dig helt och fullt :-)

Kram
Mia