måndag 28 september 2009

Helgen är avklarad.

och jag är nöjd med den....
idag ar det bara blivit lite tvättande och fika hos mina"systrar" som kom från Turkiet i lördags ..
De är så skönt att ha dom hemma igen och alltid lika mysigt i deras sällskap....Vinden viner i husknuten och regnet har dragit över Skåneland..I kväll efter träningen blir det nog en brasa.. höstens första....De är nåt visst med att höra elden spraka och man kryper upp i soffan ..
I kväll blir det att titta på hollywood fruar....!!! ;-)..jag är inte annars nån som slaviskt följer nåt tv program MEN man kan bara inte missa dessa "underbara" fruar... Jag kan inte hjälpa det men jag tycker det är så patetiskt att bara spela in ett sånt program att jag inte kan missa de... att ha sån människosyn som Anna Anka har trodde jag inte existerade..Nog om detta...
nu är det snart träning...skall bli så skönt efter denna helg mest sittande i en soffa på jobb...

2 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Ska kanske också titta på det programmet så jag hänger med lite...
Fina höstbilder du visar.
Ha det bra och myyys!
Kram
Åsa

Photo by Maria sa...

Ja nu har vi äntligen jobbat klart vår helg :-D Skönt!! Jag är ju bara ledig två nätter men ack så skön ledighet..

Njut i din soffa ikväll och med tänd brasa..

Kram
Mia