tisdag 6 juli 2010

Idag skulle..

jag ju jag till havet.. men nån har snott solen från skåne.. har hört att den befinner sig i Norrland . ;-) BRrr , det var tom lite kallt att cykla hem dom första 5 min .. innan man fått upp ångan ..väl hemma är man så nöjd efter nästa 2 mil...
en lugn natt på jobb och ännu en kvar som jag hoppas blir lika bra..
men så jobbar jag med världens bästa kollega O....
Idag blir det nog en shopping runda ..dvs jag åker för att TITTA då jag numera inte shoppar nåt när jag planera shoppa...som ni vet...
I går var jag hos världens bästa systrar och blev fin om benen och lite till... vi är så dåliga på vår SPA kvällar så vi får sno åt oss en stund här och där för att hinna få vaxat och fixat fötter.. men nu är det gjort och man vågar visa sig bland folk igen;-)
Det händer mycket i veckan ... och snart snart är det semester bara 3 v till.....

1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Du kanske har solen idag?? Här visar den sig växelvis.. Men rätt skönt ändå ute..

ha en bra dag..

Kram Mia