tisdag 13 juli 2010

Sista dagen på mitt helgpass..

avslutas med en kvälls tur... vilket känns mycket märkligt men dessa EU reglar skapar kaos i våra schema och det är bara att rätta sig i ledet,, men gött var det att få sova ut ..det har ju varit lite väl mycket festande de sista dagarna och så denna värme .. visst jag älskar den ... och hade kunna ha det så hela året men det ta ju en stund att vänja sig och när man gjort de så är den borta...
Efter denna dag är jag ledig till 19.12 på fredag kväll..... skall bli såå gött hoppas på strand väder ..
Men en sak är säker jag måste ta mig en tur till Svedala.. jag saknar mina vänner...hu vad tiden rinner iväg .. skönt att det snart är semester så man kan ta det lite lugnt!!!!! nu öser regnet ner och jag stänger ner och tar mig till @work...


3 kommentarer:

2barnspappan sa...

Ja, nu är det bara två(långa) veckor kvar till semester!
Men oj vad jag ska njuta av den ledigheten!

Photo by Maria sa...

Snart ledig!! Härligt.. Skall ju bli kanonväder i morron, och då passar jag på att sitta i en bil upp till Ullared för att shoppa loss.. Det är planering det ;-)

Kram Mia

Soulsister sa...

Njut av ledigheten
kram