fredag 16 juli 2010

Tänk som det kan bli..

Hade planerat att åka till Kämpinge i dag så jag skulle göra det själv ... alltid träfar man nån ..
men ack så blev det inte.. vaknade på tok försent för att vara på stranden i tid .. med tanke på att jag faktiskt jobbar i natt... kände mig även väldigt tung i huvet och ont i hela kroppen ...
en kopp kaffe brukar lösa detta problem men inte i dag ...
Huvet är väl ok nu men värken i kroppen spökar...
Har vandrat från hammocken och solstolen och datorn .. känner mig rastlös och hängig ...
inte ett dugg hungrig och det är ju inte bra för nån att inte äta än mindre för mig...måste ha mina 6 mål....
tur att det är sovande jour jag har i natt och dess kommande 2 nätter...de måste gå ...
snart semester så jag biter i hop.. nästa fredag vid den här tiden är det SEMESTER!!!!!!

2 kommentarer:

jeannette sa...

Hej vännen
Tråkigt att vakna och känna sig så hoppas du inte blev sjuk.
Tänk semester ljuvligt jag har 3 veckor nu och jag ska bara va. kramar och ha en skön helg

Photo by Maria sa...

Hoppas det känns bättre nu så du inte håller på att bli sjuk..

Krya på dig..

Kram Mia