torsdag 23 september 2010

Mamografi...

för en tid sedan var jag på mamografi .. och gick igenom denna plågsamma röntgen ..utan en tår .. jag skulle velat skrika så ont det gjorde .. och väntan var evig...innan svar kom ..
Men vilken lättnad när brevet damp ner och jag fick OK i rumpan som dockan på julafton i Disnyfilmen..
Men så i dag när jag kom hem från en mycket trevlig fika stund på staden med bästa S.
Så låg där ett brev...från mamografi röntgen ... gissa om man får hicka ..
i brevet fanns en för frågan om jag ville vara med i en undersökning om just kvinnor som blivit kallade på röntgen nr 2 ???!!!!
jag har inte blivit kallad på nån ny undersökning.. har jag fått fel besked eller har jag fått fel brev .. innan jag fått klarhet i detta har mitt hjärta gått i spinn och jag fattar ingenting ...
runt kopplad och en massa människor som inte vet nåt...
men nu vet jag ... FEL FEL .... jag är frisk och studien var ämnad åt mig som FRISK bara det att bifogande brev var fel ...
snacka om ångest...

1 kommentarer:

Nett sa...

Usch då.. Jag har med gjort mammografi och har det avklarat för denna omgången. Kram