onsdag 29 september 2010

Sjukstugan repar sig ..

Alma som i fredags blev biten är på go bättringsväg och Hennes gamla mor Molli som fick vara stand in på lördagens jakt blev ju halt då men även hon linkar på..
Diadora som blev biten av en grävling på söndagen när hon träna gryt träning är oxå på god väg att likna en hund igen ..
Sonens onda fot vet jag inget om då han tagit sin lilla valp och kört till skolan men ingen klagan har hörts så då formodar jag att även den läker...
Själv tar man sig framåt och har 2 lediga dagar nu .. just hemkommen från en tripp till Världsmetropolen HÖÖR...En shopping till hundarnas mecka...
Laddar för boxning i kväll.. men har lite träningsvärk då jag byte boxen i måndags mot styrketräning.. men allt skall gå .. de är bara att ge järnet..
Imorgon är det så åter dax att åka till frissan ..Hårstudion Mix som jag längtar .. märkligt hur fort ett kort hår blir långt??!!!

2 kommentarer:

Nett sa...

Jag tycker mitt hår växer sakta, önskar att det växte fortare. Hoppas att du har haft en fin dag *kram*

Nett sa...

Skulle vara intressant att se dina tatueringar :) Ha en bra dag och hoppas att det går bra hos frissan. Kram