tisdag 29 juni 2010

Åååååå ..........

vad jag njuter av denna värme...tom på jobb har vi haft äran att ha väldigt lite att göra så vi har mest suttit i trädgården och drukit kaffe och löst korsord och planerat in lite utflykter med några av våra brukare... mys på allra högsta nivå!!!!
Cyklade som vanligt hem men i dag var det tungt ... värmen tar så hårt men ack inte ger jag mig så lätt ...
Nu har jag haft en stund i solstolen, handlat och fixat och röjt till i morgon då jag skall ha besök!!!!

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det underart med denna värme :-)

Fortsätt njut och glöm inte att ta vatten med på dina cyklingar..

Kram Mia

Soulsister sa...

Tycker jättemkt om ditt profilkort, sååå snygg!
Glömde posta pulvret igår, det låg så snyggt kvar i min väska när jag kom hem igår kväll...sorry. Ska försöka komma ihåg att få iväg det idag på väg till jobb.

kram

2barnspappan sa...

Visst är det härligt att det äntligen har kommit lite värme!
Tyvärr får jag vänta ett tag till på att få njuta av den och ledighet fullt ut!

Kram