torsdag 17 juni 2010

Mulet och regn...

en perfekt dag på Gekås i Ullared...Ja vi har haft moln och dugg regn om varannat..
Tyvärr var där en salig röra och massor var slut .. tomma hyllor och stor omflyttning på allt
jag fyndade lite linnen och tunikor samt en rosa jeans jacka.... inga klackaskor.. jag var sugen på ett par "pumps" men alla har stillett klack .. och de kan inte denna svensken gå på..
40 mil och3 påsar med hem ... inte jätte nöjd men en underbart rolig dag...
många roliga affärer utanför Gekås ... vi hann med alla...........................................;-)
allt eller de lilla är uppackat och jag är helt slut .. tur man inte jobbar fören i morgon natt...Får leta skor i Köpenhamn på Tisdag!!!!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hos oss har det varit strålande solsken hela dagen :-)

Vad tråkigt att du inte blev helt nöjd med handlandet, eller icke handlandet kanske man skall säga..
Jag planerar att åka dit en dag nu i sommar, hoppas jag hittar en massa saker.. Vet ju att de håller på att bygga ut och ändra om men skall nog lyckas hitta lite ändå :-)

Hppas du hittar dina klackskor på söndag..

Kram Mia

Nett sa...

Härligt! Själv skall jag dit om två veckor, då har vi bokat stuga en helg :) Kram