onsdag 9 juni 2010

Lupinerna..

och vallmon vajar i vinden.... och vind var det när jag cyklade hem i morse..
men regnet slapp jag så när som på en dugg skur över Bara..
Väl hemma öppnade himmelen sig....Var f................ n är solen....????????
Kvällen i går var underbar att cyklat till jobb i .. på min "andra" nu lagade 7 växlade cykel... jippi och full rulle ihopp om att ta min in till Malmö på mindre än 45 min... ack i Bara fick jag ringa jourbilen (mannen) då hoppade växlarna ur och det fick bli cyklebyte...
En småstökig natt på jobb har gjort att min sovande jour blivit lite hackad.. men och andra sidan somnar man gott i kväll.... 2 lediga dagar framför mig....
Nu blir det soffan och ett korsord .. jag älskar dagar då det inte finns några måsten ...

2 kommentarer:

Kim sa...

Så flitig du är! För övrigt är du så himla snäll, go, rar och omtänksam! Var bara tvungen att påtala det! / Kram!

jeannette sa...

Hej vännen
Vad duktig du är hur lång är det till ditt jobb ???
Ha sköna lediga dagar. kramar