tisdag 15 juni 2010

Så var det sommarlov..

för Tobias ...som slutar 9:an i dag MED BAL... på törringelund...
En lååång sommar och inget sommarjobb och sova halva dagen ...men det är vad han tror... han skall få sköta markservisen nu när jag inte är ledig hela sommaren längre.. jag har dom sista 10 åren varit ledig minst 6 veckor på sommaren ibland 8... men det är slut med sötebrödsdagarna nu ...OCH MIG GÖR DET INTE ETT DUGG...
Jag trivs på mitt jobb och skrattar vissa dagar så jag får ont i magen ..
Nu är dom stora nog båda killarna att passa upp oss ..
kan man önska sig nåt mer...
ja... SOL!!!!!!!! OCH VÄRME!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Soulsister sa...

Rätta takter!

agnetha sa...

vad säger han själv om det då? *skratt*
Ja sol o värme det skulle sitta fint nu efter all rotblöta!!!

Photo by Maria sa...

Ja när de är så stora så kan man allt begära lite hjälp där hemma.. Måste sätta min dotter på lite jobb med, sonen sommarjobbar i tre veckor nu så han slipper hemmagörat..

Härligt att höra att du trivs på ditt jobb nu..

Kram Mia