söndag 21 mars 2010

Helgen.........

snart avklarad... men jobbar även måndag ...
regn och regn .. men det är rätt ok för den tar snön och jag är ju inne större delen av dagen ..
Mannen på väg hem i dag ... sen får man väl höra genom bägge öronen hur kul det var med skid semester ... not .. jag hatar snö och kyla... sol semester skall det vara ... så är det ....
I morgon är det träning igen ...jippi.. har lagt förkylningen bakom mig (hoppas jag)...
men nu är det lite jobb.....nåt får man göra fast att det är vilodagen...;-)

4 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Hej hopp!

Här har vi strålande sol idag, men massor av snö.... för det är sååå kall om natten så den tinar dåligt.
Ha en fin vecka.
Kram Åsa

Photo by Maria sa...

Just nu regnar det inte här men det är rätt så några plusgrader så snön rinner bort med fart :-) Gillas..
Nä skidsemester är inget för mig heller, solen gillas mer..

Ha nu en bra söndag trots jobb..

Kram Mia

Nett sa...

Jag har Måndag och Tisdag ledigt efter arbetad helg och då har jag tänkt att njuta, men fört ebn natt kvar. Ha en fin resterande jobbarhelg *kram*

agnetha sa...

Håller med dig SOLSEMESTER ska det vara. Detta tilltrots att jag drabbats av hudskador i andsiktet av solen.
/Kram Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/