måndag 15 mars 2010

Jag ser ljuset..

Jag på big bowl......... lite lagom trött och förkyld..........



det kallas sol sägs det................
synd bara att man inte har ork att röja i trädgården ... men det får bli en annan solig dag..
fortfarande jätte förkyld men det går åt rätt håll...
Helgen har varit jätte lugn och i går var vi bjudna på bowling och mat för A fylld år.... kul .. men ända in i det sista var det ovisst om jag kunde följa med...jag stoppade i mig massor av alvedon och visst var det tufft men kul.. förat rundan gick jätte bra en stund sen tog dopingen slut(alvedonen)
jag losade... maten var ok men man är ju inte i form att äta när man inte smakar vad man äter .. dom andra sa att den var god.. italiensk buffé..
sen en runda bowling till .. snacka att det tog på krafterna ..
idag har jag så ont i arm och knä... och är så trött... men det fick det vara värt...

Tobias....


Tobias och Clint


Palle...

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Lite hängig ser du allt ut att vara på bilden men du orkade ju :-) och snart orkar du ännu mer och det utan doping..

Kram Mia

agnetha sa...

Samma här jag ser också ljuset!!! Men orkar inte bry mig. Är lika urslig idag. Nu börjar mannen att bli sjuk också och då kommer det att bli värre än värst. :):)
// Agneha
http://agnetha52.blogspot.com/

Soulsister sa...

Krya på dig, ni verkar ha haft en bra dag trots sjukdom. KRAM

japp sa...

Heeij.. visst är de söta, de små trollen. Usch då.. är du inte pigg.. så trist. Hoppas du kryar på dej ordentligt nu.. kram på dej.. nu ska jag förbereda mej för nattjobbet..kram Helén.