torsdag 18 mars 2010

Seg förkylning

men snart är jag frisk .. träning blir det inte tal om denna vecka.. men städa får jag väl.. lite motion de med...
Palle är i Sunne eller på väg iallafall
Gräsänkling 4 dagar... rätt ok ... i kväll blir det en myskväll hos min väninna... och i morgon blir det fika med en annan väninna..helgen skall tillbringas på jobb....
Men nu blir det städning och en bra skiva i cd.. tänk att få gå i morgonrock till man är klar och sen duscha och köra till dukat bord....

4 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Så mysigt att få strutta omkring i morgonrocken...Jag ser att du har varit och bowlat. Det brukar vi göra ibland (oftare förr) och det är kul.
Krya på dig!
Kram
Åsa

agnetha sa...

Sunne åt mitt håll alltså!!
Ja du en väldig seg och ihärdig förkylning, samma här. Idag mår jag kroppsligt lite bättre men hostan och snorandet sitter i.
Tror du vi har samma bacill :):)
/ Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

Photo by Maria sa...

Hoppas du snart är helt frisk och du gör rätt i som tar det lite lugnt fram tills dess..
Ha så mysigt hos väninnorna..

Kramar Mia

pysseltanten sa...

Uuuh..inte kul med förkylningen....=(
Så du har oxå pyntat lite idag...
härligt när man känner inspiration...
Själv har jag trallat runt i nattis hela da´n...=))
Men nu blir de till att klä på sej, för nu vankas snart en rask promenad, för att få upp pulsen lite...=))))
Kraamizar Git