fredag 27 augusti 2010

Brrrrrrrrrr

hu.. och vad mer kan man säga om dagens väder ...
jag har tänt årets första brasa.... 9 gr när jag körde hem i morse....
kaffe och en drink på trappan(inomhus)
vid brasan och nu en stund vid datorn innan jag klär på mig ..
massor av kläder känns det som för att rasta dom fyrbenta...
fredagsmys..
tja.. träning och sen go mat och tv ..
de är fredags mys hos oss...
imorgon är det fridag för mig ..
hihi de låter nåt...
men mannen är på jakt och jag har hela dagen och huset för mig själva...
funderar på vad jag skall hitta på..
jag är inte den som inte kan roa mig själv .....
ser fram mot Lördagen ..
På söndag har jag beställt sol och fint väder
för då blir det en heldag på Bosjökloster.. jakt och fiske mässan......
så var denna helg räddad.....

1 kommentarer:

Pixi sa...

Ohh vdå får jag gratta dej i förskott för jag förmodar att det var det du syftade på ,hehe..Säger detsamma BRRRRR fy bubblan vad kallt det blev med en gång,tur att det finns raggsockar !!Önskar dej en riktigt trevlig helg !!=)