söndag 15 augusti 2010

Jag har hittat mitt paradis....



Man känner sig rätt liten på jorden när man står vid muren .. Tobias står framför det som en gång var en kyrka...
Gotland var så underbart som alla säger ... och jag är så glad över att vi hade så kanon fint väder ...... en dag hade jag jeans på mig ... resten har varit sollinne och kjol...
vi har kört så många mil att jag inte ens är säker på att jag vill betala bensin räkningen när den kommer ... ön är inte stor men så mycket att se och Får ö skall vi inte prata om... Lovly!!!!!!!!!




Uteplatsen var helt underbar på kvällen när vi kom hem med trötta ben och många intryck.


Här grillas det mat och gör verktyg inne på vikinga marknaden

Tv var ett måste tyckte visa..................





Österport inne i Visby





stranden var helt ok även om jag inte badade .. vi prioriterade att hinna se så mycket så möjligt...

Ute vid hornborgargubben .. han man skall viska sin önskning i örat på.. men inte klättra jagupp på han inte...



utsikten över kalmar sund från en av våra favvo fik inne i Visby

kök....


Är man i PippiLångstrumps godis affär måste man shoppa.....


Godare kaffe än de jag fick här har jag aldrig druckit . men så var det ju oxå Gotlands bästa kaffe rosteri....

och så avslutar jag med en bild på ett utedass.... väldigt gulligt sådant..


5 kommentarer:

Nett sa...

Vad underbar ni har haft det. Härliga sommarbilder :) Kram

Photo by Maria sa...

Vilken härlig semester.. Nu vill jag absolut till Gotland med, har inte varit där sedan jag var 10..

Ha nu en bra måndag..

Kram Mia

Soulsister sa...

Ni ser ut att ha haft en underbar semester o du e skitsnygg!!!

bokhyllan sa...

Vilka fina bilder!
Gotland är underbart.

bokhyllan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.