torsdag 19 augusti 2010

Vardag..

så var man ifullgång .. bara att slänga sig in i de vanliga livet. Killarna har börjat skolan.. Chrille har kört till Osby och tagit det lilla yrvädert med sig .. rätt skönt att bara ha 3 hundar ...
Tobias kom hem överlyckligt över sitt att börjat nytt liv på ny skola .. han skall bli snickare när han blir stor!! En jägare( eller 2 har jag ju) som ger oss som ser till att vi har mat på bordet och en som skall bygga oss ett hus eller bygga om till oss.... kan man klaga???
jag är tillbaka på jobb och det var ett varmt välkomnande...
Boxningen är i full gång och det känns att man inte varit där på 6 v .. även om jag inte lagat på latsidan så är det sååå skönt att vara tillbaka...och vilket pass vi sen hade i onsdags... känns i varje muskel vill jag lova..eller så är det sviterna efter måndags träning och lång promenaden i tisdags... inte vet jag men göööttt känns det.
Hösten är på väg .. ikea besöket i måndags blev ljus i massor ... Nu är vi rustade för mörkert.. fast egentligen vill jag ha sommar lite till........

4 kommentarer:

JonteJenna sa...

Sant, jag längtar oxå till vi kan sitta framför brasan och mysa med levande ljus. Men jag behåller gärna värmen och solen ett tag till...

Soulsister sa...

Usch så deppigt det lät...hösten är på väg...jag har ju inte avslutat min sommarsemester än! Hua...men det är väl sant så jag får väl också se till att bunkra upp mina förråd....

Må gott, hör av mig snart, lovar!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Photo by Maria sa...

Ja vem vill inte ha med sommar.. Men man får göra det bästa av det och ljus i mörkret är ju inte fel.. Mysfaktor på hög nivå¨..

Visst är det ändå rätt skönt när man kommer in i rutiner igen och jag gillar att barnen börjat skolan, då får lediga förmiddagar för mig själv och det gillas ;-)

Ha nu en bra fredag..

Kram Mia