tisdag 24 augusti 2010

Man är inte 20 längre...

idag känner jag mig som en pigg 90 åring ...
vaknade och var bara sååå trött.. det ta hårt att ligga på topp sägs det..
jag är ju van att vara ledig flera veckor hela sommaren och bara vara och njuta
i år har jag bara haft 3 v och dom gick i ett nafs samt vi gjorde nåt hela tiden ..
Att jag sen är mycket aktivare än vanligt gör nog sitt med..har väl aldrig tränat så mycket som jag gjort denna vår och sommar....
kanske är det bara åldern som tar ut sin rätt.. man är ju medelålders..
men jag hoppas på en förkylning!!! ikväll blir det en tidig natt ...
och förhoppningsvis en pigg och solig morgon dag

1 kommentarer:

jeannette sa...

Hej vännen
Det måste kännas att ligga på topp, men du har ju blivit så vacker. Mannen har fått en ny fru :) Kramar i massor