fredag 1 januari 2010

20100101

Så var det nytt år... med förhoppningar om nya utmaningar och projekt...resor och annat kul..
kvällen i går tillbringades hemma med skaldjur och champange.. senare på kvällen hjort sadel men underbara såser..kl00.00 ett stund tittande på fyrverkerier...och en skvätt bubbel till.. sen var klockna slagen för mig som skulle upp dagen efter...
Har jobbat i dag och efter det ett underbart bad med badtvålar och skum jag fick i julklapp,, har ju inte vågat bada så länge jag hade aktiv bältros...
Nu blir det lite soff mys och kanske en skvätt vin ... laddar inför en mysig middagsdate i morgon med goda vänner....
Gott nytt på er...

9 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Kikar in och Önskar dig ett riktigt Gott nytt år !
Kramar från mig.
Åsa

annika sa...

Önskar att jag åxå hade ett badkar. God fortsättning!

Jeannette sa...

Hej vännen
Det lät ju inte fel, Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År. kram kram
Ta hand om dig

japp sa...

Hejhej.. trevligt nyår.. önskar er en fin fortsättning på 2010. Hoppas vi alla får ett fint år.

här var nyår lugnt, ensamma utan kidz. man får ju vänja sig..tomt vare iaf.
ha det så bra..kram på dej. Helén.

Photo by Maria sa...

Mysigt med soffmys och vin..

Ha nu en mysig middagsdate med dina vänner idag..

God fortsättning..

Kramar Mia

Nett sa...

Vilken härlig nyår ni har haft :) God fortsättning! jadu, metropengar är pengar jag har tjänat på att blogga. Nu finns det ett inlägg på vad jag har shoppat för 2009 års pengar. :) Kram

Anonym sa...

Hej!
Oj.. fick du den av Tomten :))
Vilken snäll tomte du har..
*ler*
Kul att du tycker om den så far...
Önskar dig en underbar fortsättning på det nya året.
Själv är jag minst sagt upprörd efter dagens dödsskjutningar i de svenska skogarna...!!
En svart dag för vargarna....
Kram på dig i alla fall!!

Nett sa...

Ja det är jättetråkigt, de pengarna har man kunnat köpa lite extra för :) Eller sparat till något större. Kram

Tanja, 30+ sa...

Gott nytt, o tack för kommentaren...ja, de som aldrig varit med om det, vet inte vad det handlar om riktigt...(o det är väl inte meningen heller kanske)

Hoppas du mår bra nu! Förstår om du inte ser fram emot nästa jul, så som ni varit dåliga!!
Kram