fredag 29 januari 2010

Igår var jag hos mitt medium EWA...
nu var det över 2 år sedan sist..alltid lika kul.... mycket prat om personlig utveckling..
jag måste tänka på mig själv och inte vara MODER TERESA till alla... för då håller jag inte ihop länge till... hålla fast vid mina tankar om nya infalls vinkar i livet samt inte glömma bort mig själv ...
Allt kan tolkas på många olika sätt och och jag som har all info fick mig verkligen en fundering på livet.. annars brukar det vara mycket detta om att detta har hänt , detta kommer .. ocg den och den står här och vill säga ... jag tror ju absolut på att jag har "änglar" med mig varje dag som beskyddar mig...
Nog om detta... fredag... njut och lata er .. för det kommer jag göra....

2 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Hej Nettan!
Det var ett tag sedan. Så spännande med medium. Nu blev jag nyfiken;-)
Nu är till och med vi skåningar trötta på snön eller hur? Just nu snöar det för fullt utanför fönstret. Man längtar verkligen till sommaren.
Ha en skön helg
Kram
Åsa

Photo by Maria sa...

Ja tänk på dig själv med, det måste du.. Och ett steg med det har du ju gjort så nu är det bara att fortsätta :-)

Fredagen har jag snart njutit färdigt av, skall snart cykla till jobbet..

Kram Mia