måndag 25 januari 2010

Röjning...

Idag skall jag nog fixa det som ståt på min lista länge.... städa garderober .. och nu om nån gång så är det läge...hoppas jag ar ork att läga ut på tradera.. jag tycker det är så meckigt..
men jag kan ju inte bara kasta och ge bort kläder .. många har fortfarande prislapp på och andra harjag knappt använt.. men så är det väl när man jobbat i affär.. skulle kanske öppna en seconhand butik åtminstone en seconhand hörna ... hmm nu kom jag på en ideé.. återkommer om det går i lås...
en hund runda om det inte ät för halt...sen gott folk blir det soffan och en god bok.. är det inte de man skall göra är man är "ledig"....

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Klart det är så det skall vara när man är ledig :-) Man sall ju njuta och göra det man vill..

Kramar Mia

annika sa...

Ja det var en bra idé. Hoppas du har det lugnt å skönt. Själv känns det lite tungt på jobbet. Hoppas att det lättar snart annars får jag nog fundera på karriärsbyte. Det var ju bara det där med lönen :S

Inspiration i vitt sa...

Man måste ju få vila oxå men tänk att man ofta får dåligt samvete för det, konstigt igentligen och onödigt.
Jaa det blir ju en del kläder över så att säga, sälja dom är ett bra alternativ tycker jag. Jag brukar skänka allt mitt till röda korset då känns det lite bättre.
Kram på dig/Ingela.