tisdag 5 januari 2010

En dag..

som alla andra men ändå inte....

5 kommentarer:

pysseltanten sa...

Så e de ibland....=)
Fånga dagen e ett BRA motto tycker jag...fast svårt ibland..
Ha de nu riktigt gott...o SKOTTA inte allt för mycke...hihi..=))
Kraaamizar Git

Photo by Maria sa...

ingen dag är den andra lik :-)

Kram Mia

Nett sa...

Hos mig är det då som en vanlig dag just nu ;) Snart mat här! Kram

Unknown sa...

Hej vännen,

Usch så hemskt för dig, jag vet hur det är att ha bältros.....
Fick det efter vattenkoppor för 2 år sen.....

Hoppas verkligen att du mår bättre nu

Nettan, tack för alla besök hemma hos mig och för alla fina kommentarer. Ledsen att jag inte är lika flitig som du på att kommentera.

Vilka fina ungar du har. De är liknar dig.

Vi som inte bor så långt ifrån varandra kan väl träffas på en fika nån dag.....
Vill gärna se dina pippi fåglar.
Tar i så fall med mig gubben som älskar fåglar.

Hör av dig till dess
god fortsättning med hopp om att julen 2010 skall bli den bästa och friskaste någonsin för din del.

Vi hörs
Kramisar Jeanette

japp sa...

Hejhej.. nee, ingen dag är ju lik den andra..kanske tur de.

Tack för länken.. jag har varit in å kikat..å skrivit=)

Önskar dej en goo natt å många kramar till dej tjejen. Helén