tisdag 12 januari 2010

Snö snö

och snö .. jag är så less på det...jag är ju en sommar människa...!!!
Idag bär det av till Ikea eftersom ljusen i hela huset är slut inte bara de levande ljusen vi behöver lite glödlampor..... och nya plädar...
EGENTLIGEN VILL JAG INTE GÅ UT men jag ar bestämt träff men en vän så det är bara att pallra sig ut ...
hu det är så kallt.. Brasan sprackar och hundarna ligger där och njuter....
På LÖRDAG är det så dax för oss FLICKOR att ha vårt egen dag med massor av mys och SPA..
KAN NI TRO JAG LÄNGTAR?...♥

2 kommentarer:

Nett sa...

Härligt med IKEA, jag skall ta mig en sväng dit på Måndag för då skall jag till GBG för inskrivning på plastikkirurgmottagningen. Hoppas att du får en fin dag *kram*

Photo by Maria sa...

Japp det kan jag tro att du gör.. Längtar till lördag alltså :-)

Kram Mia