onsdag 20 januari 2010

Blogg torka

Väder.. ja det är det verkligen .. inget annat pratas det om än kyla och snö.. alla fryser och längtar till värmen.. I huvet finns inga ideér bara en massa surr..Det känns som man fryst fast.. Kvällarna blir korta för det är mörkt och kallt ,, man orkar inte ta för sig nåt och blir sittande i soffan hela kvällen fast det finna massor av saker man skulle kunna göra.. NEJ TACKA vet jag lite solstrålar och droppande tak...snödroppar i rabatterna och fågelkvitter...

8 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Jaaa!!! visst vill vi ha vår nuuuu!!!
Massor av varma kramar från mig.
Åsa

Photo by Maria sa...

Snart... Ja snart då är den här.. Våren :-)
Snart är januari slut, februari har ju inte så många dagar sen är det mars och de första värmande strålarna av solen :-)

Kram Mia

Annika sa...

Åååå läääängtar efter våren! Kram

pysseltanten sa...

Ååh ja....vad jag längtar nu...
Men tyvärr dröjer det väl ett tag till...
Ha de gott, vännen...
Kraaamizar Git

Moonrose/ Vonneli sa...

Åh, det ser härligt ut med snödropparna...längtar också till våren och solens värmande strålar.

Ha det gott!

Kramis Yvonne

jeannette sa...

Hej nu är jag tillbaka.
Kom hem i morse vid 5 tiden men jag trodde våren hade kommit, men där tog jag allt fel och inga snödroppar här inte . kramar

Tanja, 30+ sa...

ÅÅÅHHH Vilka härliga bilder!!! Men du... längta inte för mycket. Dagen IDAG är inte fy skam den heller ;-)

KRAM

Hannis sa...

Snart, snart är vi där igen.
Med takdropp och den första värmande solen.
Det känns lite som att gå i ide den här tiden.

Önskar dig en skön Lördag/
Kram Hannis