torsdag 22 april 2010

Flickornas dag ....vi kallar det SPA...

fina bryn och vaxade ben .... onda armhålor men ack så hårlösa....
Fina fötter och underbart god lunch.... en god avslutande kopp kaffe....
Nu en stund med lantliv och lackning av tånaglar ... i morgon hoppas jag på sol så man kan visa sina fina ben och fötter...
tror även att jag skall ta mig en titt i nån postoderkatalog ... dock på nätet .. jag brukar aldrig handla så men nu är det lite akut med både det ena och andra i klädväg... nån som har nån bra "katalog" att rekommendera???

4 kommentarer:

jeannette sa...

Hej vännen
Vad det lät mysigt. Jag själv hade spa i badkaret :) själv inte så mysigt. Ha en skön fredag. kramar

JonteJenna sa...

Alltid lika naijs!!!

Photo by Maria sa...

Lät som aj aj aj och skönt på samma gång :-) Väl värd en ompyssling var och är du i vilket fall..

H&M gillar ju jag, Gina Tricot är en annan favvo..

Kram Mia

Anna sa...

Länkar man sig vidare från din sida till mig kan man inte öppna. Jag har bytt adress: www.annalindvallolsson.se/blogg/ eller www.ordtextmening.se beroende på vad man vill läsa :-)