torsdag 1 april 2010

Helgarbete

som vanligt finns det projekt hos oss när det är stor helg...
förra påsken byggdes det på framsidan .. en liten veranda , men i år blir det en trädgård till alla fyrbenta, så jag kan få ha alla mina blommor för mig själv ...

påskharen och oxå varit här och lämnat en massa ägg... undra om det kan vara nåt till mig???



jag har bakat en Tuppkaka....
solen skiner och jag är ledig ända till måndag ...............
jag har i dag slutat mitt gamla jobb...
och hela påsken har vi nåt på G...
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA....
KRAM

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ha nu en riktigt bra påsk och njut..

Massor av kramar Mia

Lena sa...

Hej och tack för kommentar på min blogg. Vet inte var du har fått det ifrån att det bara är 2 månaders kö i Sverige... Min kompis har stått i kö i Göteborg i 2,5 år och när jag var på Carlanderska på informationsmöte var där folk som stått i kö i över 3,5 år... 3-4 år säger de att kön är nu. Det har ju varit massa snack i radio, TV och tidningar sista tiden om att kön är för lång och att det inte är acceptabelt att folk skall behöva vänta så länge, men även om de börjar göra något åt det nu så skall ju alla de som har köat länge gå före, så det skulle nog handla om ett par år ändå.