onsdag 7 april 2010

Oj oj..

vad dagarna rullar på.. man hinner bara hem och landa i soffan sen är det dax att sova för att orka jobba...
Det är ett liknande jobb men med så mycket att ändå lära.. och så måste jag ju säga att stukturen på att som görs är underbar.. det finns tydliga ramar och regler.. sånt jag gillar....
mysiga brukare och rolig personal... än så länge stor trivs jag.. i natt skall jag göra min första sovande natt...s.k sovande natt jour...skall bli spännande och se om det funkar att sova på jobb???
idag skiner solen och det blir lite städning och sen en sväng och handla innan natten kallar...Tyvärr missar jag min träning i dag men vi har ju ett löpband på jobb ... kanske man hinner en sväng på det...
Njut av solen för det tänker jag göra...

5 kommentarer:

agnetha sa...

Har fått ditt mail. Jag ska ta itu med det så fort barnbarnen åkt tillbaka till sitt. Kram till dig och tack
/Agnetha'

Photo by Maria sa...

Vad skönt att du trivs så bra på ditt jobb.. Strukturer och regler gillar jag med så det blir tydligt både för brukare och personal..

Ha nu en bra em/kväll och natt, jag jobbar med men är vaken då :-)

Kram Mia

Soulsister sa...

Synd att du inte sa det innan ang lag till vår ruset...men men, nästa år kanske?

agnetha sa...

Jag har läst och kommenterat i den andra bloggen.

jeannette sa...

Hej vännen
Hoppas verklingen att du kommer att trivas på dit nya jobb.Och jag önskar dig en bra vecka. kramar