lördag 17 april 2010

På Menyn...

stod i dag .. kassler gryta med röd curry sås... ris och grönsaker... vit kladdkaka med bär...
ja på jobb alltså... så kul att få göra nåt kreativt på jobb ... maten uppskattades och kakan med... men hembakat är ju aldrig fel....
funderar på vad jag skall baka i morgon ... för varje dag serveras det kaffe och kaka kl 18 ... men middag än så länge bara på Lördagar....Behöver jag säga att jag trivs på mitt nya jobb ... ja inte för maten och kakorna skull för det rör jag knappt...
nä det är bara så roligt att vara uppskattad och ha ett stimulerande jobb ...
Hemma blir det köpe pizza.......................... för min kock har rymt!!!!

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Åhhh så gott det lät..

Så härligt att läsa att du trivs på ditt jobb..

Ha nu en bra kväll och köpepizza är ju inte det sämsta..

Kram Mia

pysseltanten sa...

Har du börjat jobba inom LSS?...Med tanke på sovande natt o så....
Skönt iaf att du trivs...
Kraaamizar Git

susanne sa...

Det låter ju som ett mycket trevligt jobb!!!! Kanske behöver fler???? Och menyn lät strålande....kramis Susanne

Soulsister sa...

var jobbar du nu?