måndag 3 maj 2010

Brrrrrrrrrrrrrrrrr.

Fick jobba över i dag .... skulle sluta 15 .men inget folk..beordrad övertid... lite klirr i kassan .funderade på att ta bussen hem .. men skam den som ger sig .... 48 min i isande vind tog jag mig hem ... nu blir det kudden för kl 07.00 skall jag inställa mig igen :-)
I morgon fyller lilla sonen 16... och gissa om han blev glad för sin present som han redan nu ikväll fått för att vi skall slippa sjunga för han kl 0600 i morgon ...
iphone.... hela natten kommer han mecka,,, jag vet!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

agnetha sa...

Hej!!
Hoppas att är väl med dig. För min dotter går det frmmåt men fortfarande står hon på flytande.
Du, vilken fin present din son fick på sin dag. jag skickar med ett GRATTIS från mig med.

Photo by Maria sa...

Ja ni lär nog ha en trött son i morron.. Vilken fin present han fick..

Hyj vad det lät kallt att cykla men så bra gjort.. Du är bara bäst :-D

Kram Mia