söndag 23 maj 2010

Varför har jag aldrig vädret med mig??

Hade bestämt att i dag var en perfekt cykel dag för mig ..
eftersom det blir dåligt av den varan i veckan när jag jobbar kvällar...
men det blåser så oerhört mycket att jag säkert bara skulle irritera mig hela vägen och det är det inte värt... det kommer fler nätter jag jobbar...
löpbandet på jobb får blir ersättningen igen .... men det är helt ok ...
Regnet hänger tungt och det är säkert bara en tids fråga innan himmelens portar öppnar sig...
I morgon bittig går jag av och det skall bli så skönt att vara ledig ...2 dagar i min ensamhet då alla är i väg var och en på olika aktiviteter... tänk att man kan uppskatta ensamhet... ;-)

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det härligt att vara ensam ibland.. att njuta av tystnaden, eller av den musik man vill kanske :-)

Ha en bra natt och en härlig måndag..

Kram Mia

jeannette sa...

Hej vännen
Vist är det så vädret är aldrig där när man behöver den :) Jag var ledig idag och var var solen. Motvind och små regn när jag cyklade till stan :( Hoppas du får 2 sköna dagar. kramar

jeannette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.