lördag 1 maj 2010

Dagarna bara går...

och tiden springer iväg.. igår hade jag en så där dag då man inte vill stiga upp..
vaknade försent.. dock bara 10 min . sen var det "sjöslag" i hund rummet... bara fram med mopp och svabb... så är det att ha valp..
väl klar där skulle jag skynda mig och pang så åkte en parfym flaska i vasken...
just en bra början på dagen ....
datorn ville inte som jag på jobb och timvikariernas lön som jag skulle knappa för att det var den siste... blev fel.... dock ett väldigt enkelt fel att rätta till... jag gav upp och satte mig i massage stolen till kl var 12 då jag tog komp och gick hem;-)dvs blev hämtad vid dörren på jobb ....
kvällen bjöd på fest med grillning och sång och huvudvärk....som kom krypande mot natten ...dock intogs inte så stor mängd alkohol att jag kan skylla på den .. utan nog brist på vatten... och hög ljud nivå...
Lördagen ha bjudit på lite städning och invigning på Svedala hundcenter....
en lång tur med hundar i regn, bokat resan till Gotland och nu blir det en lördag i soffan ...
hoppas på att grillmästaren behagar komma hem snart ...är lite hungrig ,-)
Imorgon förberedelser för kalas på tisdag...
sen är det jobbedag igen :-) och nya cykelturer....

4 kommentarer:

Soulsister sa...

Sådana dagar vill man helt bara återvända till sängen. Men du verkar ha rett ut det ändå :)

Ha en skön första maj
kram

Agnes Maria sa...

Vilken dag!
Önskar dig en lugn och skön kväll med mycket god mat och mys!
Kram Åsa

jeannette sa...

Hej vännen
Ja du verkar ha varit med om en del. Men så är det ibland. Jag önskar dig en fortsatt bra helg. kramar

Photo by Maria sa...

Hoppas din dag idag är mycket bättre..

Kram Mia