söndag 16 maj 2010

Så var helgen snart till ända....

jag har faktiskt varit ledig sedan i onsdags morse men känt mig lite seg och hängig så jag har mest bara varit...
jag jobbar lördag och söndag men ingen cykling dit .. det regnar om ni inte märker de...
dvs i denna delen av landet iallafall.. i norrland har jag hört att dom sitter i trädgården och dricker iste och läser.... (de är du värd Annika)
På tisdag far vi till ystad saltsjöbad på kurs i 2 dagar ... skall bli så mysigt.. alltid trevligt att umgås med kollegor lite mer privat än bara jobb....
nu lite städning innan man får gå hem och sätta sig framför brasan .... hmmm det är den 16 maj och vi eldar ännu... var farao är värmen?????????????????????????????????????????????

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja värmen och solen lyser verkligen med sin frånvaro idag.. :-( Hoppas den kommer till Sweden Rock..

Ha en goer fortsatt kväll..

Kram Mia

annika sa...

Ja nog har det varit underbart alltid :) hälsar en solbränd norrlänning :)

Soulsister sa...

Nu har värmen ÄNTLIGEN kommit till oss...hoppas den stannar!

kram