måndag 10 maj 2010

Måndag

hela dagen .. vill jag lova ...
hund bus och städning stod på mitt schema i dag eller rättare sagt fick bli på mitt schema i dag när jag hade en valp som spelad mig ett spratt medans jag tvätta håret....hon tömde nötskålen på soffbordet...och då hade hon forserat 3 grindar.... påhittiga Ava...nötter och salt i soffan, golvet samt en massa papper på golvet ...
Eon fixar nåt på vår väg med elen så den är mer av en på i dag ... och skrivaren bara dog .... solen går i moln när jag går ut lagen om all djävlighet ... tur att man snart får cykla till jobb .....


2 kommentarer:

exklusivvardag sa...

Underklänningarna från repeat har man som man vill. Som ett långt linne, under en tunika för att förlänga, kanske under en kavaj... möjligheterna är många. Nederdelen är veckad och mycket fin.

Är du ute o kör får du komma ner o kika!

kram Linda

2barnspappan sa...

Låter som en härlig måndag!!
Hoppas resten av dagen blev bättre =)