tisdag 28 april 2009

Bloggintresset är stort..

Det är så kul att kunna se att så många tittar in på min blogg.. idag upp täckte jag att jag haft besök från Norge.. själv har jag många bloggar jag följer.. jag bara måste se deras fina inredningar och allt annat kul dom händer på deras bloggar... en av mina favoriter just nu är Loppisliv och ängel i vitt .. ni måste kolla.. och glöm inte jeanetteshus... ..Men det finns många många fler.. man fastnar lätt närman "blippar" från sida till sida....
sen är det bara kul att skriva av sig och läsa andras tankar och funderingar...man får så mycket inspiration...
MEN det är så tråkigt när ni inte lämnar en lite kommentar elle bara en hälsning...

Nu skall jag packa för kvällens jippo..
Ni som missat det så är det öppet hus på salong hair 4 u i Svedala 18-21..

KRAM TILL ER ALLA...

2 kommentarer:

Syster Yster & hennes syster sa...

Vi ses i kväll, syrran ;O) // Systrarna Yster

exklusivvardag sa...

Så gott det ser ut med chokladen...
mmm hoppas allt e bra med er alla.
kram Linda