söndag 5 april 2009

Oemotståndlig..


Lipgloss..ett underbart gloss som lockar till sig många pussar....
Jag trodde inte mina hundar var kloka när jag satte på mig detta lippgloss dom skulle pussas..
men så i går när vi var på middag hos några vänner blev även deras hundar "pussiga"..
snacka om värdfolket blev intresserad av mitt lipgloss... undrar vad det innehåller.???
frågan är: sluta använda eller göra en stor beställning ????

LillaSysteryster: kolla upp vad det innehåller!!!kanske blir det en stor order :-)

C och A: Tack för underbart god mat och dricka och pussarna.....

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej vännen.
Vem vill inte pussas med en sådan snygging som du...så slåbort tankarna på att det är
lipglossen.
Kram
Anna

Anonym sa...

Håller med Anna det är personen bakom glosset.
Men visst kan jag erkänna att glosset är bra.
Ska fråga min Team leader vad det innehåller!!!!!!!!!

Kramis A