tisdag 7 april 2009

Vilodag..

idag skall jag åka till en gammal kursare i Trelleborg och få massage... kan behövas på denna gamla stela och slitna kropp .....
Igår tyckte jag att jag varit så duktig och fått rätt på en statistik räknare på min blogg men idag har den ballat ur... jag är nog inte så teknisk... får se om den ändrat sig från 0 i kväll när man kommer hem från massagen...
Tänkte ta mig en tur i Trelleborg, det var ett tag sedan man satte sina fötter på de marken... blir inte mycket av det sen man flyttade från Höllviken .. men så andra sidan åker jag alltid till Lund nu och det är den trevligare stad..
Träning i morgon ???? ja det får benet se... aj aj ont idag men men kunde för egen maskin ta mig ner för trappan...men å andra sidan ont skall med ont fördrivas.. eller...
hund tur och dusch som vanligt.. märkligt vad dagarna ter sig lika även om man är ledig...
Tuben sms just att allt är bra i Harasjömåla men fisken lyser med sin frånvarao...men så är det ibland...vilt och fisk kommer när jägaren/fiskaren åkt hem ;-)

M: jag har lagt ett inlägg på din blogg om räknaren.. kolla där.. eller sunset.se

Ha det gott i solen idag alla som har chans att gå ut....

0 kommentarer: