torsdag 2 april 2009

Nya tag..

ja i går var jag trött.. orkade knappt nåt... handlade, tränade och sen hem i säng....
men har man jobbat så mycket som jag gjort den sista tiden är det inte konstigt att man går i däck.
jag är ju lyxhustru.. och jobbar bara 9 nätter i månaden...annars...men pengarna kommer sitta gott i resekassan så varför klaga.. sova kan jag ju gör när jag blir gammal..
Idag har jag ett sjuk barn... Tobias har nog fått en släng av Chrilles skit. får avvakta och se vad det blir .. men till måndag måste han vara frisk då han skall på fiskeläge med fältgruppen i Harasjömåla..årets höjd punkt för han...
Själv HAR JAG VÄRLDENS TRÄNINGSVERK samt väldigt ont i mina axlar skulle verkligen behöva en omgång massage på riktigt....
skall jag åka och fixa mina naglar dvs vara ännu mer lyxhustru...sen hem och städa!!!
men det är ingen lyx utan bara tvunget... tänk vad två labradorer kan ställa till det...

Solen lyser från en klar blå himmel... Så underbart...tror det blir en lång tur istället för friskis i kväll... nej skall nog boka ett yoga pass....eller kanske hinner jag båda.. skiter nog i städningen
Nån som hinner städa hos mig?????

kram



0 kommentarer: