onsdag 22 april 2009

Och så kom det efterlängtade..

Regnet.... skönt.. det stillar ner så sakta.. det är underbart... nästan som sommar regn..
I morse när jag körde hem från jobb såg jag att rapsen stod i knopp om man kan säga så.. lite gula blommor här och där,så underbart... det är sommar för mig...
i år har bonden inte satt eller heter det sått raps utan för vårt hus, det tycker jag är lite synd för jag älskar denna underbara gula matta.

Shopping... har jag även hunnit med idag..en magnolia är införskaffad till trädgården.. hoppas jag kan gräva ner den i helgen... lite andra blommor.... vad är livet utan blommor??
och så var jag förbi Bara pyssel för att införskaffa det sista till min smycke försäljning på Salong Hair 4 you i Svedala på TISDAG DEN 28 APRIL.. DOM HAR ÖPPET HUS FRÅN KL 18-21.
Choklad fontän utlovas.. samt frisering massage , friskvårds info och försäljning av smycken och närings preparat..Aleo vera om jag inte är fel på det... Välkomna....

Så i helgen skall jag pyssla lite till.. man får väl ta nätterna till hjälp om det är soligt och varmt...

En ängel ängel skall fixas innan träningen.....Sen är det bara soffan som gäller med en god sallad när man kommer hem som en trasa.. jag älskar dessa tuffa pass.. man sover så gott...

Kram...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej du, vi ses i kväll. Ska du ha lakrids???

JonteJenna sa...

Tack för min fina ängel, den passar så fint till min vingar. Men ska dom verkligen sitta under armarna??? (ha, ha, ha jag bara skojar, syftade på träningen idag och mina "dall"problem!! Kram