tisdag 14 april 2009

Morgon stund har guld i mun...

huset är tomt... alla har gett sig i väg.. bara jag( och hundarna) som dricker morgonkaffe .. framför datorn.. det är en märklig känsla med ett tomt hus.. Nu har det varit liv och rörelse sen i torsdags.. Massor av inneboende svärfar, Jennifer och kompisar.. långa middagar och en massa projekt och så helt plötsligt är det vardag och alla rusar till sitt..Fast det är kul att ha folk omkring sig så njuter jag av ensamheten idag....en ensam het med träningsverk sen allt grävande i går .tog på kvällen en lååång tur i det vackra vår vädret innan jag somnade gott..
Idag har jag so vanligt 1000 projekt när jag är ledig.. mat och hund mat skall införskaffas..
Tuben skall till bilskolan ... han håller på att ta EU moped kort ... snart 15.....
Men som vanligt börjar jag med hund turen i solen....
kramis...

0 kommentarer: