torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag är det kalas för Tuben som gäller...som fyller 15 på måndag.... och i dag har tagit sitt EU moped kort men får vänta att köra till alla papper är klara.. På Måndag blir det nog åka av på Chilles 30 moppe...
och blåser det inte allt för mycket i Vinninge blir det bål hos grannen...idag...

Själv har jag en lat dag inga hund turer ännu men sprunit runt och handlat och fixat har jag gjort.
Varit och fixat mina naglar och bara varit lyxhusrtu.. som vanligt...
I helgen blir det att jobba ...fattig som man är :-)
Snart SEMESTER!!!!
IGÅR var vi och träffa han som var skall vara vår guide när vi åker till Sydafrika....
kul kul.. skall det bli...

Nu är det solen som gäller innan alla gäster dyker in...

Ha en skön Valborg...

3 kommentarer:

Cilla sa...

Vilken trevlig blogg du har!!
En riktigt trevlig Valborg önskar jag dig samt Hjärtligt Välkommen in till mig..
Kram Cilla

LOPPISLIV sa...

Hej igen, hoppas er valborg har varit fin. Har inte hunnit svara på ditt mail :-) det kommer imorgon då jag har mer tid. Låter spännande med resa till sydafrika. Natti natt..Kram Paula

exklusivvardag sa...

Hälsa och grattulera till Tuben. Tänk att han blivit så stor. En trevlig helg till er. kram Linda