söndag 12 april 2009

Det är vår!!!

men av värmen att döma så skulle man tro att det är sommar.. eller av människors sätt att klä av sig... idag när jag tog en tur med hundarna i byn så låg folk i sina trädgårdar i bikini , folk badade i pooler och barn sprang runt halv nakna...
helt ok om man är i lä men ack så många som ligger pall nästa vecka i förkylningar....
det är bara vår... hur gött det än är......

Annars :
ja, har jobbat 1 natt och det har varit relativt lugnt.... jag har 1 natt kvar...
skivstångs träning i morgon på friskis.. Fitness box inställd pga röd dag...

Jag eller rättare sagt vi har fått en förstukvist till vårt hus...
jätte fin bilder kommer. Svärfar och Palle har varit sååå flitiga i påsk och byggt mellan sill och öl.... pauserna ;-)
Nu pratas det om att försöka få upp mitt växthus igen.... :-))

Nu skall även jag slänga mig i solen dock i ute rummet för i Vinninge blåser det som vanligt..
Njut!!! det är några dagar kvar av påsken...

1 kommentarer:

annika sa...

Å vi har varit i skidbacken :)

Fast trots alla väderprognoser om grått å trist väder så har vi haft ett underbart soligt väder idag.

Ser framemot bilder på huset med den nya fina farstukvisten.