onsdag 23 december 2009

God jul...

på er alla ...................
jag tar paus över julen .. tror jag...;-) Som ni alla .. tror jag... vet att jag har dragit på mig en envis bältros och just mår jag si och så... Har fått en dunderkur medicin ...
så var jag trött innan så vet jag inte vad jag är nu...
skall roa mig med lite doft ..dvs .. fixa apelsiner med nejlikor...och göra ett godis fat.. det är vad jag orkar idag... tur man har en underbar man som fixar maten i eftermiddag... Ha en underbar lillejul... och julafton ...............

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hanu en riktigt bra JUL och sköt om dig nu..

Kramar Mia

jeannette sa...

EN riktig God jul på dig ; tråkigt att du inte mår bra. Vi hörs här eller där i jul :) kramar

Nett sa...

Kommer in och önskar dig en riktigt god jul =) Ta nu och krya på dig *kram*

Mimmi sa...

Tack kära du för alla varma, fina, glada och uppmuntrande kommentarer på min blogg under hösten.

Bältros är inte roligt, jag fick det för något år sedan, men kom in till sjukvården inom en viss tid, 48 timmar tror jag, och fick någon bromsmedicin. Vet inte vad, men det hjälpte. Jag hann dock plågas innan det gick tillbaka. Elände!

Önskar dig och de dina en underbar jul, ett gott nytt år och på återläsande då!

Kram från Mimmi, säkerhetschefen-/mamman <3