fredag 4 december 2009

Så var det fredag..

Och ännu en helg står framför oss.. jag skall dock var på jobb hela helgen...
Planerna är att vi skall baka pepparkakor och göra fina hjärtan med namn på att alla boende..
säkert hinner vi med en tur på julmarkanden oxå..Det lyxiga med att jobba dag är att man kommer ut på stadens gator och torg och kan göra av med lite pengar!!!!!
Hemma tror jag att jag pyntat färdigt.. Vi har ju inte så mycket lullull... mest ljus och blommor..
några tomtar har tittat fram...
Glöggen är prov smakad och nu är det bara lite snö som står på min önskelista....


6 kommentarer:

Nett sa...

Nog är det jobb för min del med, hela helgen fast natt då. Ha en bra arbetarhelg! Kram

Photo by Maria sa...

Kan vara på gott och ont att jobba dag, helst för ekonomin.. Först gå ner i lön när man tappar ob och sedan att man kan shoppa på arbetstid.. Får du någon lön över?? ;-) Ha ha.. Fast ibland är det dyrt att jobba natt med när man hamnar på någon fin webshop :-S

Njut av fredagskvällen..

Kramar
Mia

Moonrose/ Vonneli sa...

Då blir det ljuvliga dofter av pepparkaksbaket...kul att pyssla lite.
Jo nog är det skillnad att jobba dagtid, saknar det ibland, kan ju bli ensamma dryga nätter när man jobbar natt, men som sagt, troligtvis billigare än när man får tillfälle till julmarknad på arbetstid..har nu haft tid att länka din sida "Angel,smycken och pyssel" samtidigt hittade jag in här... tack vare Nattmia som skvallrade om din härliga tävling.

Önskar dig en härlig weekend!
Yvonne

jeannette sa...

Hej Nettan
Hoppas du får en bra helg, jag slutade tidigt idag och var på stan och gjorde av med en del pengar till juklappar :) känns skönt ändå. Imorgon jobbar jag på lindex. Sen blir det lite bak och städ resten av helgen. Vi hörs kramar

Vitt o Vältummat sa...

Vi hann nog inte säga hejdå i torsdags eller gjorde vi det? Det var ju så mycket folk hos Birgitta. Roligt.
Hej så länge
Åsa

annika sa...

Å vilka snygga koppar :)