söndag 13 december 2009

Granaste granen i stan


I dag har vi varit och huggt gran...och med oss hade vi en gran expert....!!!!
jag lovar att alla granar i skogen fick ett ordentligt omdöme av denna unga man...
Efter allt sågande och bärande var det så äntligen dax för grillad korv o glögg....
En väldigt uppskattad förmiddag.. för både stora och små..
Tack Frans hoppas detta blir en tradition...
Och den färdigklädda granen...kommer det bilder på en annan dag...
för nu bär det av på Lucia firande med glögg och korvgrillning ..............
mys på alla... i morgon är det vardag igen..

5 kommentarer:

jeannette sa...

Hej vännen
Det lät ju som en trevlig dag, Men hur får du korten så fina !!! LÄR MIG :) Ha en bra vecka kramar

Nett sa...

Tvivlar inte en sekund på att ni fick den vackraste granen med sådan expert med er ut i skogen :) Kram

Nett sa...

Men vad toppen att du nu har fått tid, det är ju underbart. Jag håller tummarna för dig givetvis *kram*

JonteJenna sa...

Vilken tur att ni hade en expert med er, kan man låna honom nästa år kanske?

Nett sa...

Underbara du.. gåvan kom idag och jag älskar den, som du ser i min blogg nu ;) Kram