tisdag 29 december 2009

MYS........

IDAG HAR JAG LADDAT BATTERIERNA...

Först ett välbehövligt besök hos NagePetra...
ett besök som skulle varit långt innan jul men av smittorisk har vi skjutit på det....
Nu har jag fina naglar igen.. Men orken var inte lika långlivad som jag trodde...
En snabb shoppingtur då svärdottern fyller år PÅ självaste nyårsafton..
väl hemma i lugna vrån blev det en bok ... kaffe och en hund mysande vid fötterna...
vips så var det kväll.... hungriga jägare anlände och med sig hade de köpe mat!!!!
Nu skall jag försöka mig på ett glas vin och fortsätta ladda batterierna ...
i morgon är det en ny dag...med förhoppningsvis mindre prickar...

4 kommentarer:

Nett sa...

Härligt med fina naglar :) Kaffe och bok låter mysigt, läser sällan själv men ibland får jag ett ryck. Vad läser du för något ? Kram

Anonym sa...

Hej vännen
Jag hade också velat få nya fina naglar men tiden räckte inte till. Jag önskar dig ett riktigt
Gott nytt År
Vi hörs i slutet av Januari
kramar i massor och jag hoppas du snart är frisk

jeannette sa...

Glömde avsändare

Nett sa...

Tack :) Jag gillar att greja med bilder, fast det brukar gå i perioder.. ibland känner jag inte alls för det. Önskar dig ett gott nytt 2010 Kram