lördag 26 december 2009

Längtar till en

annandag... ;-)
börjar blir rast lös på att vara sjuk .. huvet värker men med Treo känner Jag mig rätt ok..
mina "blåsor" är väl ok dom med blir bara fler och fler känns det som ... får väl ringa farbror dr på måndag...
julen har avlöpt lugnt och stilla .. och den grillade kalkonen på julafton var underbart god..
snön har regnat bort;-)
och jag ligger mest på soffan och njuter av stillheten och lugnet....
när är det vecka 2 så man kan börja träna???????????????????????????
och god fortsättning....♥

2 kommentarer:

jeannette sa...

Tråkigt att du är sjuk:( Träning ???? ja jag ska börja i Thailand från och med då gäller det, Du och jag??? :) hA det bra kramar

Photo by Maria sa...

Ghaaaaa!!! Att du inte skall bli frisk.. Detta är ju inte alls kul att du är sjuk och att blåsorna blir fler..
Träning skal startas upp så fort som möjligt här, promenader startar jag med..

Hoppas du är frsik i ett trollslag..

Kram Mia